لوله استیل دکوراتیو

به لوله هایی از جنس استیل که اکثرا به صورت گرد تولید میشوند و معمولا بر روی آن ها درز و جوش وجود ندارد لوله استیل دکوراتیو گفته میشود. این نوع لوله ها بسیار قوی و زیبا بوده و در تزئین دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد میباشد. عناصر تشکیل دهنده آن نیز مقداری کروم، منگنز و نیکل است که همین امر باعث شده مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
کاربرد بارزی که امروزه این نوع لوله استیل دارا میباشد در ساخت حفاظ در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها است.
این نوع لوله ها دارای ضخامت های متعدد، ابعاد مناسب و استاندارد میباشد. همچنین بدون درز بودن آنها باعث شده نقش بسزایی در زیبایی لوله ها و دکوراسیون داشته باشد. لوله های دکوراتیو را نیز میتوان با استفاده از پیچ و مهره به آسانی به هم متصل کرد.
لوله استیل دکوراتیو
لوله استیل دکوراتیو

انواع لوله های استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو دارای انواع متعددی میباشد که عبارتنداز:
  1. لوله استیل نازک
  2. لوله استیل طرحدار
  3. لوله استیل طلایی
  4. لوله استیل خشدار
  5. لوله استیل مات

لوله استیل نازک

لوله استیل های نازک در دسته لوله استیل دکوراتیو قرار دارد. این نوع لوله ضخامت و قطر کمی دارد. کاربرد لوله های نازک در دکوراسیون منازل لوکس و مدرن و همچنین محیط های کاری میباشد. این نوع لوله ها از ورق های نازک استیل تولید میشوند. افرادی که زیبایی منزل و محل کارشان بسیار حائز اهمیت است استفاده از این نوع لوله ها حتما توصیه میشود.
این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که کیفیت این نوع لوله ها نیز همانند دیگر لوله میباشد.

لوله استیل طرحدار

لوله های استیل طرحدار دارای ضخامت های متعددی میباشد. کاربرد این نوع لوله ها در موارد خاص میباشد. لازم به ذکر است که سطح این نوع لوله ها با روش های خاص طراحی شده اند. استفاده از لوله های استیل طرحدار باعث میشود محیط زیبایی داشته باشید و همچنین این نوع از لوله استیل دکوراتیو بسیار پرکاربرد میباشد. از این نوع لوله های در دستگیره آسانسور، محافظ بالکن ها، محافظ استخر، راه پله ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.
لوله استیل دکوراتیو
لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل طلایی

در دسته لوله استیل دکوراتیو، لوله استیل طلایی کاربرد بسیار زیادی دارد. بیشترین کاربردی که این نوع لوله دارد در دکوراسیون منازل میباشد. در خانه های لوکس و مدرن از این نوع لوله ها برای زیبایی بیشتر فضا منزل استفاده میشود. همچنین لوله های طلایی را نیز میتوان در ضخامت و ابعاد متعددی نیز تهیه کرد.

لوله استیل خشدار

در مصارف تزئینی و مکان های مختلف از لوله استیل خشدار استفاده میشود. همچنین به دلیل طراحی خاصی که دارند و خرابی دیرتر از این لوله در فضاهای بیرون نیز استفاده میشود. رنگ های لوله خشدار مسی، طلایی و نقره ای است.

لوله استیل مات

لوله های استیل مات به صورت بگیر و نگیر در بازار موجود است و میتوان گفت در مقایسه با دیگر لوله های استیل دکوراتیو ارزان تر و رایج تر است.
کاربرد آن در دستگیره آسانسور، راه پله داخل ساختمان و برج، حفاظ محوطه و غیره میباشد. زمانی که ضربه ای به آن وارد شود و یا جسمی بر روی آن کشیده شود به دلیل مات بودن از کیفیت آن کاسته نمیشود. همین امر باعث شده بیشتر در محیط های عمومی از آن استفاده شود.

ویژگی ها

  1. مقاوم در برابر خوردگی
  2. سازگار بودن با تمامی شرایط آب و هوایی
  3. قابلیت بازیافت
  4. ضد زنگ
  5. مقاوم در برابر ضربه
  6. عدم تغییر رنگ

سایز لوله های استیل دکوراتیو

قطر           ←    10 الی 102 میلی متر
ضخامت      ←    0.8 تا 2 میل
طول          ←    معمولا 6000 میلی متر
کاربرد
لوله استیل دکوراتیو در صنایع متعددی کاربرد دارد که عبارتند از:
نفت و گاز و صنایع شیمیایی – لوازم آشپزخانه – ساختمان سازی و معماری – اتومبیل سازی – کاربرد پزشکی – کارخانه مواد غذایی – تولید برق – مواد شیمیایی – نرده های مسکونی و تجاری – سیستم های دکوراتیو – سازه های استیل – نرده های محافظ – سازه های تزئینی – مراکز خرید – دکور و سیستم های بیرونی و …

با توجه به بررسی موضوعات ارائه شده انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

فهرست